nota: meniul de mai jos permite navigarea cronologica a actiunilor samaritenilor. click aici daca doriti sa alegeti actiunea .

<<< inapoi | home | continua >>>
Home
Chestionar
Samaritenii
Texte
Plangeri
Fotografii


O idee: www.dbrom.ro. Comentati aceast update pe forum sau trimiteti comentarii prin email la dbrom@dbrom.ro

 

 
RATB se intoarce | de: trahanache

nota: un cititor al dbrom a raspuns propunerii noastre de a scrie ratb-ului sau de a ne trimite rezultatul unor discutii avute cu regia de transport local. gheorghe sbarnea schimbase deja niste e-mailuri cu ratb-ul acest an si s-a gandit sa ni le trimita.

----- [ e-mail 1: ] -----

*** trimis catre primaria municipiului Bucuresti ***

Reclamatie,

Peste 150 de oameni asteapta la cap de linie si 3-4 masini stau. Ni se spune ca asteapta sa respecte programarea. Intr-un tarziu au plecat 2 masini pline ochi.

Nu mai spun ca de pe parcursul masinii este un evenimet de te poti urca. Banii pe abonamelte RATB a incasat. Cum ramane cu serviciul prestat????

Rog interveniti.

Cu respect Gheorghe Sbarnea

----------------- [ raspuns 1: ] -----------------

Stimate domnule Gheorghe Sbarnea,

In urma reclamatiei primite au fost analizate confirmarile curselor efectuate in data de 21.01.2003, in jurul orei 8.00, pentru linia 336. In linia 336, conform programului de circulatie, sunt programate sa circule 15 autobuze, la un interval de succedare de 4-5 min., iar la capatul de linie Apusului sunt programate sa stationeze 3 autobuze, intre 5 si 7 minute.

In data de 21.01.2003, intre orele 7.45-8.00, la capatul de linie Apusului stationeaza 4 autobuze. Doua dintre ele au sosit inaintat, cu 6 si respectiv 5 min., fiind redirijate in traseu cu 2 min. inainte, fata de ora programata, pentru a putea prelua fluxul de calatori.

In continuare, modul in care se respecta programul de circulatie al liniei 336 ramane in atentia personalului de control.

Cu respect

Dorina Dragnea Serviciul Marketing

Va multumim pentru interesul acordat companiei noastre RATB

----------------- [ e-mail 2: ] -----------------

Stimata doamna Dorina Dragnea,

Cred ca nu ati realizat esentialul. Programarile sunt bune doar in masura in care sunt confirmate de realitate. Peste orice programare in momentul in care cererea este mare este normal sa specificati subordonatilor sa dea drumul masinilor in cursa si chiar sa noteze cererea reala.

Nu este nevoie ca noi calatorii exasperati sa intervenim, sa ne incarcam reciproc de nervi, pentru ca sa se "dea" drumul masinilor. Nu ni se face un favor. Spun ca modul in care se respecta programul de circulatie de catre personalul de control este de mai mica importanta pentru noi beneficiarii.

Mai important este ca acest personal de control sa informeze corect cererea reala de transport si sa intervina operativ pentru satisfacerea ei. Daca vreti e "marketing on line". Dupa cate stiu exista si ceva dotari in acest sens. De realizati nevoia unui ajutor in acest sens cred ca va pot ajuta. Consider ca masurile pe care le practicati ar fi util sa fie prezentate si pe www.ratb.ro

Sper ca acesta ordine a obligatiilor RATB sa fie confirmata de atitudinea conducerii.

Cu speranta, Gheorghe Sbarnea

----------------- [ raspuns 2: ] -----------------

Stimate domnule Gheorghe Sbarnea,

Au fost analizate aspectele semnalate in data de 03.02.2003 pentru linia de autobuze 336. Circulatia autobuzelor s-a realizat conform programului de circulatie, neexistand dereglari ale intervalului de succedare, la ora 7.50.

Pentru realizarea intervalului de succedare de 4-5 min., cat si pentru siguranta calatoriei, prin programul de circulatie de la ora 7.45, cand traficul rutier este foarte aglomerat, la capatul de linie Complex Apusului conducatorii auto au programata stationarea intre 8-10 min., pentru odihna, tinand cont ca la capatul de linie P-ta Rosetti nu au timp de stationare.

Astfel, respectand si intervalul de succedare, de 4-5 min., intre orele 7.45-8.30, veti observa, la capatul de linie, 3 autobuze din linia 336 care stationeaza si pleaca conform programului de circulatie. Se vor efectua sondaje pentru a depista daca s-a modificat cererea de transport fata de datele initiale, care au determinat realizarea programului de circulatie.

Cu respect Dorina Dragnea Serviciul Marketing RATB

----------------- [ e-mail 3: ] -----------------

Stimata Doamna,

Politetea DVtra nu poate compensa viteza de melc cu care RATBul reactioneaza la cerinta cetateanului. Nu e nevoie sa se decreteze sondaje scumpe ce vor avea loc la "Pastele cailor" cand realitatea este evidenta si simplul controlor de trafic poate reactiona. Conducerii ii convine sa nu plateasca mai multe curse, motorina, ca are un monopol pe o piata sigura.

Pana cand nu veti avea concurenta nu veti face mai nimic sau doar de fatada. Personal cu toate ca nu abandonez "reclamatiile", am gasit o solutie si renunt la serviciile RATB.

Multumesc pentru amabilitate dar constat ca practic nu se misca nimic.

Gheorghe Sbarnea

----------------- [ e-mail 4: ] -----------------
*** trimas catre primaria generala a capitalei pe adresa primar@pmb.ro ***

Domnule Primar,

Se poate introduce concurenta in transportul din Bucuresti??? Va redirectionez incercarea de a comunica cu RATBul.

Cu stima, Gheorghe Sbarnea


navigare dupa actiune
up

© dbrom, 2003. Reproducerea integrala sau partiala a acestor texte este posibila numai cu acordul www.dbrom.ro